Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2018 00:01 - Мръсни шегички 3
Автор: vigodakovski Категория: Забавление   
Прочетен: 324 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.09.2018 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Флиртът е голям кеф.  Компилация 3  

Тя:   Звънни да се видим на по бира.
Той: Навит съм и за биричка, че и за две.
Тя:   До 10 сутринта, нали?
Той: Това също става, да се подготвям ли психически? Да уточим допълнително, колко рунда да е мача. Тебе те помня, сериозен играч си.
Тя:   Вече не пия въобще, но поводът си заслужава.
Той:  Изненада... Ами и аз ще съм културен тогава, ако трябва.
Тя:   Не трябва, ще се напиваме. Аз ще съм с по-бавно темпо обаче.
Той:  Добре, правилата са свободни. Всекиму според потребностите. Ти как си иначе?
Тя:   Чудесно, животът започва отново.
Той: Понякога 2-ра серия на филма е по-добра от 1-ва.
Тя:   И аз така мисля, няма да се отказваме лесно.
Той: То си и е цяла наука да се живее щастливо. Възможно ли е да се разгранича от миналото си?
Тя:  Да, но и аз се разграничавам тогава от моето.
Той: Едно от основните правила да се справяш с емоциите си е да не оставяш миналото да ти влияе на решенията.
Тя:  Ще се справя, вярвай в мен.
Той: Друго важно правило е при получена нова информация да подобряваш решенията си.
Тя:  Ти си гледай твоите дами, ще се чуваме. Аз ще свалям синеоки мъже. Имам пола, черна и къса.
Той: Ти сега какво точно ми казваш? Энаеш ли, как ми действа къса пола съчетно с подходяща фигура?
Тя:  За понеделник ми трябваше, по план беше така.
Той:  Ох, какво изпускам в понеделник! Нищо, ще използам своето въображение, съчетано с пространстеното си мислене.  И все пак представи ми се някога така.
Тя:   Значи, като булдог си. Като захапеш, не пускаш. Комплимент е.
Той:  Мерси, прати една снимка с новия бански.
Тя:   Отивам да работя, че е лудница.
Той:  Любов моя синеока.
Тя:   Ставаш все по-добър.
Той:  Ееееее. така си е. Не съм скромен вече. И стеснителен не съм. Ако си поискам ще ли  .....
Тя:   До после, наистина имам работа.
Той   Майтаааап
Тя:   Искай, пък може и да стане. И от мен майтап.
Той:  Така се надявам. Засега си инсталирам виртуална лупа, за да разгледам едни детайли на твоята снимка по бански.  Побърквам се в рими. Айде последна целувка и бегай на работа, любима моя. Така че флирт даден до довечера.
Тя:   Флирт приет
----
Тя:   Аз знам, че първият път обикновенно мъжете сте по-бързи, ама ...
Той:  Подари му надуваема кукла. Момичетатa си искат поддръжка. Като са недоволни знаем какво следва.
Тя:   Мда, стават кучки и ти разказват играта.
Той:  Скандалите се потушават най-лесно в леглото.
Тя:   Факт, семейния ми живот се крепеше само на секса последните години. Целувки и
до после.
Той:  Целувки, прекрасна моя ненагледна графиньо и херцогиньо.
Тя:   А такива приказки бяха само...
Той:  На приказки всеки може. Я раздуй малко да се посмеем.
Тя:   Най-скрахотното чукане щяло да бъде. Нали не всички на тази възраст могат толкова. Ако трябва направо да минавам на по-млади.
Той:  Чакай не бързай. Огледай се. Някои знаем повече и се стараем повече...
Тя:   Питам само, не бързам.
Той:  Ако видиш нещо подходящо, не ме чакай да се върна от война с почести. Действай. Пък ще измислим нещо всички да сме доволни.
Тя:   Добре, ще действам. Ти винаги ще имаш място в сърцето ми.
Той:  Знаеш, че съм единствения. Но формата трябва да се поддържа. Искаш ли да те заведа на шопинг в сексшоп?
Тя:   Добре, на рожденния ми ден.
Той:  Защо чак на рожденния ден? А дотогава?
Тя:   Надявам се на нещо по-живо.
Той:  Аха. Че без секс да не ме хване депресия. Гледам си здравето. Мила моя ненагледна красавице. Откога гледам само снимката ти. О, звездице моя. Компютърът ми се оказа зъл завистник.  Чете нашите любовни рими. И вика: "Взех и аз вече да го вдигам. Кръвното де." И спре да работи.
Тя:   Ще пиша след 15 минути.
Той:  ОК  Ще те чакам даже и след 30 години. Ама дай да не чакам повече. Флирт даден.
Тя: Флирт приет.


Тагове:   флирт,   забавление,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 135398
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930