Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2018 15:16 - Мръсни шегички
Автор: vigodakovski Категория: Забавление   
Прочетен: 1413 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 06.09.2018 18:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Флиртът е голям кеф. Компилация 1    

Той:   О, любима моя! Принцесо неземна!   
Тя:      Стига бе, разглеждам снимки на мъже в tinder 
Той:   Като ме видяха в пощата толкова посърнал и веднага ме попитаха дали ти пиша на теб. Там жени има ли?         
Тя:      Има     
Той:    Нещо като за мен?
Тя:      Само аз
Той:   Дай линк че ме хвана. Само ти и tinder не става ли пак?
Тя:     Приложение за тел е.
Той:   Губя. Но все пак ми остана само ти...
Тя:     Ако знаеш какви яки мъже има. И то на моя възраст, мускули...
Той:   Не можеш да ме убедиш.
Тя:     От 5 мин ги гледам
Той:    Потрай малко и ще ти дам да ми пипнеш мускулите.
Тя:      Как ми е снимката?
Той:    Грация. Ааааа, ти се пусна в сайт за запознанства?
Тя:      Нещо такова.
Той:    Супер. Забавлявай се. Това съм го правил. Искаш ли съвети?
Тя:      Правила съм го и аз.
Той:   Ами добре тогава: 1. харесва ти някой на снимка 2. пишете си един месец да му видиш ъкъла
Тя:     Среща на обществено място
Той:    И да не изглеждаш лесна. Да, това е 3. Аз след 4-тата среща срещнах една много красива жена. И след това си изтрих профила и и го казах. На снимката тя беше с една къса пола. Та късата пола е голяма сила.
Тя:      Лошото е, че може само от телефона. А снимки в цял ръст засега не.
Той:    Добре, но внимавай.
Тя:       Слушам.
Той:    Мен ме налази и един гей. Ще пиша после, излизам сега.
Тя:      Късмет, красив си.
Той:    Ще страдам по теб. Кой мускул си избра да е първи?
Тя:      Първият е ясно кой е, но много харесвам мускулите на ръцете.
Той:    Може да направим закрит урок по биология
Тя:      Пиша си с чужденец, ужас. Английския ми не е перфектен, немския го забравих. Той:    Кажи му да учи български. Ако не ще го зарязвай.
Тя:      Готин е бе.
Той:     https://www.youtube.com/watch?v=IAAH4La7HHo (R&E a.k.a Румънеца и Енчев - Пипни ме тук [OFFICIAL VIDEO]) Та за мускулите нещо ти пускам. Нали била си снощи с друг.
Тя:     Тази я знам. Поне на ръцете ще те проверя.
Той:   Е има ли проблем?
Тя:      Не, ама що да не пробвам. За запознанство може.
Той:    Е и аз така казвам и ти пускам рими. Просто намерих съвпадаща песен. Що да ти я пиша аз като я има готова.
Тя:     Правилно, пиши в блога.
Той:    Ще пиша. Ще те изненадам с темата. Вече се оформя в главата ми.
Тя:     Чудесно, обичам изненади.
Той:   Е, нашата любов си върви плавно към естествения си завършек, любима. Не ща да те изненадвам винаги.
Тя:    Ние с неб сме странен случай.
Той:   Абе това аз съм го писал за теб преди години. Ама тия защо са ми го краднали? https://www.youtube.com/watch?v=m8pZCT2NOy8 (Импулс - Ако ти си отидеш за миг) Аз съм поет плагиат.
Тя:     Не лъжи, тогава се заяждахме постоянно.
Той:   Като ми хареса нещо си го крада и викам че е мое. И да лъжа е за добро. Да се заяждаш не изключва харесването. Един колега е съвършен като сваля жени докато ги дразни.
Тя:    Тактика.
Той:   Да ти дам ли мръсен пример. И аз го мога разбира се. Но не чак толкова добре. Тя:     Давай, малко съм аут. Пиша в три чата, единия на английски.
Той:   Започвай да си представяш тогава. Започвам да си търкам една част някъде по теб. И ти викам: След малко. След малко. След малко. Е нема ли да ми кажеш: Вкарай ми го най-накрая... Любима...
Тя:     Не, ще избягам.
Той:  Трябва ти сериозно обучение май. Vorfreude schoenste Freude. Това съм го учил по немски. Ако ти го направя както трябва ... Ще ме викаш на бис.
Тя:     Дай ми 30 минути пауза pls
Той:    Ок. Това е цяла вечност обаче. Прати още снимки да ме компенсираш любима...


Тагове:   флирт,   секс,   забавление,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vigodakovski - Ако съм ви разсмял не се стеснявайте да го отразите
26.07.2018 15:40
Според реакцията може и още
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 135824
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930