Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2018 13:16 - Гарантирано от Казанова - метод 2
Автор: vigodakovski Категория: Забавление   
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Давам втори метод за заговаряне на коя да е красива жена на улицата. Този път с повече подробности от реалността. 
Да наречем метода

Имитация на социологическо проучване

Необходима е малко подготовка
1. Пособия за писане - папка, хартия и химикалка
2. Тема на проучването (нешо, което би заинтересувало жените)
Аз си избрах темата:
Трябва ли мъжете и жените да получават равно възнаграждение за положен равен труд
(темата се обсъжда често по медиите)
3. Може и някакъв бадж да си закачите

Първоначално проведох проучването в един мол. Даже интервюирах три приятелки наведнъж. Получи се супер интересно, защото започнаха да спорят помежду си коя как разбира живота, което ми даде възможност да направлявам разговора. Бяха много доволни, че си казват мнението по важна тема. Аз откровено си флиртувах, което също им хареса.
След известно време дойде една симпатична охранителка да ми каже, че не позволяват проучвания в мола. Въпреки това отговори на въпросите ми и си попълних анкета с мнението и. После продължих със запознанствата под открито небе.

Сега малко препоръки
Първоначално обявявате, че анкетата е анонимна, но по желание може и да се оставят имена и телефон за връзка. Ако разговорът потръгне и си станете симпатични, винаги можете да импровизирате как да вземете контактите.
Изобщо използвайте по-често въображението си.    


Тагове:   флирт,   забавление,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 135047
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031