Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2018 11:30 - Тол системата - път към феодализма?
Автор: vigodakovski Категория: Политика   
Прочетен: 1132 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.07.2018 11:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Правителството разреши на МРРБ да увеличи разходите си с 180 млн. лв заради въвеждането на тол-системата. Тя предвижда превозни средства с максимална маса над 3.5 т да плащат на база изминато разстояние, докато леките и лекотоварните автомобили да дължат такса в зависимост от периода за ползване. Плановете са тол-системата да заработи от август следващата година, а електронни винетки ще сменят стикерите още в началото на 2019-а. Цените на винетките ще останат без промяна, а колко ще плащат автобусите и камионите още не е определено. На първо време платени ще бъдат 16 хиляди километра пътища, като автобусите и товарните автомобили ще плащат различно, в зависимост от състоянието на пътя."

Това се подготвя. Веднага възникват въпросите.
1. За магистралите го разбирам. Някъде го има. Но те нямат 1000 км. А останалите 15 000 км кои са. Тол-система на първокласните пътища не съм чувал да има по света. Това ми намирисва на феодализъм. Като видиш мост и трябва да плащаш такса на феодала. Всеки път като излезеш от окръжния град също.
2. 
За 16 000 км колко кабинки ще трябват
3. Споделям мнението на един познат:
"Плащаш си винетката, електронната и си джиткаш с колата насам-натам. Камионите ще са на км изминат път, как и колко тепърва ще се види. Ако винетката ми остане на сегашните 97 лева - бива, ако ще си плащам на изминат км за магистралите - ще го мисля според случая. Когато е за кеф или много бързаш, или е по служба - плащаш магистрала, ако пък не бързам - искам да си карам по безплатните първокласни пътища, които трябва да дублират всички магистрали и да са в много добро състояние. Така ги разбирам аз нещата, обаче знам, че мен никой не ме разбира, защото и парите ще ми вземат, и пътищата няма да оправят..."
4. Ако не е феодалиэъм е по-добрият вариант. Корупция.  Е не се ли наядохте вече?



Тагове:   политика,   корупция,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 135039
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031