Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2018 07:23 - Как да изхраним цяла Африка
Автор: vigodakovski Категория: Политика   
Прочетен: 2605 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди години реших да изкупя стар свой грях, като даря 100 Евро на организацията за защита на децата УНИЦЕФ. Наскоро случайно ми се даде възможност, да направя финансова ревизия на дарението си. 
Разхождах се из Берлин ранниия следобед, близо до Музея на шпионажа. 
В една градинка имаше поставен щанд, около който щъкаха няколко млади симпатични момичета. Едното ме погледна и директно тръгна към мен. 
Тя се представи, каза че е доброволка от УНИЦЕФ. Попита ме дали съм закусвал. Най-безцеремонно я излъгах, че не съм и с лека надежда в гласа добавих, че и кафе не съм пил. 
Погледна ме доста изненадано, но бързо продължи нататък — искам ли да направя нещо за децата в Африка. Попитах какво? Тя каза — трябва да си дам данните, само това. И продължи по същество. Показа ми малко пакетче с храна, адаптирана за децата от 0 до 5 години. То струвало 30 Цента и стигало за 1 хранене. Казах, че ме е убедила и питах дали да дам някакви пари. Отказа. Тогава си подадох визитката. Тя поиска и банковата ми сметка. 
Аз се ухилих и и казах, че все пак сме говорили за пари и отказах да дам сметката си. Ще дарявам отново сам. 
На свой ред я атакувах — ще приеме ли съвет от мен. Първо я успокоих, че вече съм дарил 100 Евро на УНИЦЕФ. След това добавих, че с 30 Цента може да достави в Африка към 1.5 кг зърно, което стига за 2 кг хляб. Това е военната дажба за възрастен човек за 5 дни. Не за 5 годишно дете. Да каже това на шефовете си. Тя ме отряза с аргумента, че пакетчето е адаптирано за деца до 5 години. 
Аз контрирах, че за деца се броят и 16-годишните (нейните години бяха 19). Погледна ме кисело. 
Две минути по-късно продължих да смятам.
Със 1 банкнота от 100 Евро съм нахранил 333 деца. Почувствах се страхотно.
А по метода ми на военните дажби Джеф Безос може да храни Афрнка 1 година. Проверете, ако не вярвате.



Гласувай:
2



1. alchemist - Всъщност някой има интерес Африка да е гладна.
07.05.2018 09:03
Не съм дарявал пари на УНИЦЕФ, а и не смятам да го правя, поради причинте, които ще напиша по-долу.
1. Континентът Африка се държи изкуствено в глад, войни и насилие. От кой - това е известно.
2, Не е ли по-добре вместо да е наливат пари за храни, тези финансови средства да се дават за образование, борба с болестите и др. инициативи?
3, Защо "цивилизованите" страни не оставят африканците на мира? Защо обират техните ресурси?
4, Защо благородните хора от някои организации не научат хората там на земеделие? Какво срамно има в това човек да обработва земята и да си изкарва прехраната?
5, Не е ли по-добре вместо да се дава милостиня, да се оставят негрите да се грижат сами за себе си?
цитирай
2. vigodakovski - Точни въпроси
07.05.2018 09:27
Задавате правилни въпроси. Но най-напред е оцеляването. Храна и вода. Не е нужно да храниш с военни дажби цяла Африка. Така парите на Безос стигат за 20 години.
цитирай
3. rustam - Аз пък се присетих
07.05.2018 12:30
как преди 15-тина години небезизвестният Боно организираше разни мащабни кампании и концерти за набиране на средства за гладуващите деца в Африка. Впоследствие, при направена ревизия се оказа, че организацията на Боно купувала ориза за африканските деца на цена, два пъти надвишаваща средната му пазарна цена...
цитирай
4. vigodakovski - Купуваш на борсата
07.05.2018 13:39
rustam написа:
как преди 15-тина години небезизвестният Боно организираше разни мащабни кампании и концерти за набиране на средства за гладуващите деца в Африка. Впоследствие, при направена ревизия се оказа, че организацията на Боно купувала ориза за африканските деца на цена, два пъти надвишаваща средната му пазарна цена...


Боно да е купувал на борсата. И аз не разбирам от пеене.
цитирай
5. ard - Населението на Африка
07.05.2018 14:19
Населението на Африка е най-бързо увеличаващото се население на Земята през последните 30-40 години. Най-добрата помощ би била изпращане на контрацептиви, за намаляване на раждаемостта и стабилизиране на демографията.
Но това всяка африканска държава би трябвало да го реши по вътрешно-политически начини, всичко друго е спекулация, тъй като не знаете дали тези помощи , които се събират, някой ги иска изобщо?
цитирай
6. vigodakovski - Едното не изключва другото
07.05.2018 14:28
ard написа:
Населението на Африка е най-бързо увеличаващото се население на Земята през последните 30-40 години. Най-добрата помощ би била изпращане на контрацептиви, за намаляване на раждаемостта и стабилизиране на демографията.
Но това всяка африканска държава би трябвало да го реши по вътрешно-политически начини, всичко друго е спекулация, тъй като не знаете дали тези помощи , които се събират, някой ги иска изобщо?


Нагледал съм се на филми с умиращи от глад деца. От болести също.
цитирай
7. rustam - Това е само едно от обясненията
07.05.2018 15:08
vigodakovski написа:
rustam написа:
как преди 15-тина години небезизвестният Боно организираше разни мащабни кампании и концерти за набиране на средства за гладуващите деца в Африка. Впоследствие, при направена ревизия се оказа, че организацията на Боно купувала ориза за африканските деца на цена, два пъти надвишаваща средната му пазарна цена...

Боно да е купувал на борсата. И аз не разбирам от пеене.

възможно е и друго. Заработване на комисионни. Правя кампания- събирам пари - купувам скъпо за "гладуващите" - от продавача едни пари се връщат после по определени сметки.
цитирай
8. vigodakovski - Възможно е наистина
07.05.2018 15:22
rustam написа:
vigodakovski написа:
rustam написа:
как преди 15-тина години небезизвестният Боно организираше разни мащабни кампании и концерти за набиране на средства за гладуващите деца в Африка. Впоследствие, при направена ревизия се оказа, че организацията на Боно купувала ориза за африканските деца на цена, два пъти надвишаваща средната му пазарна цена...

Боно да е купувал на борсата. И аз не разбирам от пеене.

възможно е и друго. Заработване на комисионни. Правя кампания- събирам пари - купувам скъпо за "гладуващите" - от продавача едни пари се връщат после по определени сметки.


Възможно е наистина. Но ако те хванат медиите, вече забравяш за кариера нататък
цитирай
9. vigodakovski - А журналистите такива като Боно ги дебнат
07.05.2018 15:24
vigodakovski написа:
rustam написа:
vigodakovski написа:
rustam написа:
как преди 15-тина години небезизвестният Боно организираше разни мащабни кампании и концерти за набиране на средства за гладуващите деца в Африка. Впоследствие, при направена ревизия се оказа, че организацията на Боно купувала ориза за африканските деца на цена, два пъти надвишаваща средната му пазарна цена...

Боно да е купувал на борсата. И аз не разбирам от пеене.

възможно е и друго. Заработване на комисионни. Правя кампания- събирам пари - купувам скъпо за "гладуващите" - от продавача едни пари се връщат после по определени сметки.


Възможно е наистина. Но ако те хванат медиите, вече забравяш за кариера нататък


А журналистите такива като Боно ги дебнат. После искат Пулицър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 135492
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930