Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2019 01:37 - "ПРИЯТЕЛ" ЗАМАХНА С КИНЖАЛ ОТ ДУМИ ...
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1219 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.09.2019 03:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Иван Върбанов

Днес преживях едно от поредните разочарования, които идват от хора от миналото. Дали мерят неточно към мен със стар аршин от преди 10-15 години или представите им за всичко са изкривени - не зная. Но, този "приятел" си позволи да прекрачи всякакви граници - етични, човешки, поносими ... всякакви.Замахна с кинжал от думи към мен, като се оправда: "Правя го, защото сме приятели!".

Бях подложен на водопад от мазни манипулации, лъжи, конструкция от интриги, чрез които искаше да ме завлече в блатото.
После започна да ме притиска.
(Явно, не си даваше сметка с кого говори и беше преценил много грешно мен, ситуацията и атаката си).

В основата на всичко са обстоятелства и казус с мой близък, които уж зависят от онзи, а той явно си беше повярвал, бе решил, че сега сме в ръцете му, че всичко зависи само от него и показваше истинското си лице.

В момента на разговора, заради неочакваната атака от "приятел", се почувствах сякаш някой ме души. Усещаш, че не ти стига въздухът, че стягат примката, но този, който стои срещу теб и го прави е сякаш обладан от някакви други сили и не разбираш какво точно се случва. В ушите и съзнанието ми отекваха репликите: "Говоря така, правя го, защото съм ти приятел. Помагам ти. Ще ти кажа как може да стане, но не казвай на никого!".

Удряше с кинжала от думи още и още. Капеше кръв от душата ми, защото не вярвах, че покварата може да е толкова силна и разрушителна.

Споделям преживяното, защото досега не ми се беше случвало такова преживяване, продуцирано от отвратително изкусен манипулатор, повярвал си, че е играч, който е продал душата си поне три пъти на Тъмнината, превъплъщение на злото. Втриса ме.

Горкият клетник!

Две подобни лични преживявания през тази седмица ( и с друга персона, отново от миналото, която първо публично ме нападна, а после поиска да изтрие всичко "на кафе") са ми абсолютно достатъчни и считам за съвършено ясен сигнал, който като семафор ми казва: Внимавай КОЙ стои срещу теб! Анализирай и проверявай - "По делата им ще ги познаете!".

Заболя ме - заради тях, заради пропадането им, но и заради трансформацията им и дързостта да се клонират в нещо друго - непознато за мен, в някой друг.

Отрязах рязко, като с нож. Прерязах всичко токсично. Спрях потока и го връщам като бумеранг.

Приятели, сърцето Ви знае, душата Ви - също. Те винаги ще Ви подсказват и ще Ви насочват, когато сте изправени пред изпитания, измамност и илюзорност, пред подмяна и лъжа, пред предателство и опит за посегателство над Вашето достойнство, личност или същност.

Обещавам Ви, че ще остана верен на себе си и ще има ответна реакция от моя страна. Изпитвам остра необходимост да браня Истината и Справедливостта! Чувствам се в силата си! Това е мисията ми.

Ще се моля за изгубените.

Благодаря на семейството ми, на истинските приятели и на верните хора до себе си!

СВЕТЛИНА И БЛАГОСЛОВИЯ!



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529752
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031