Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2019 21:50 - 32-ДЖОРДЖ ГОРДЪН БАЙРОН 1788-1824
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

32-ДЖОРДЖ ГОРДЪН БАЙРОН 1788-1824  британски поет, водещо перо на английския романтизъм.

♦♦♦♦♦♦♦

ПОГЛЕДНЕТЕ НА УСТРОЙСТВАТА НА ВАШИТЕ ТЕЛА. Вие имате 30 трилиона (30,000.000.000,000) клетки. Всяка клетка има 10.000 химически реакции, които не престават. Тук се изисква повече вяра да вярвате, че това тяло така се е случило, отколкото да вярвате в разумен Творец.

♦♦♦♦♦♦♦

"АЗ СЪЗДАДОХ ЗЕМЯТА, и сътворих човека на нея; Аз, да! Моите ръце разпростряха небето, Аз дадох заповеди на цялото му множество." Исая 45:12

♦♦♦♦♦♦♦

"ЗАЩОТО Ти си образувал чреслата ми, Обвил си ме в утробата на майка ми. Ще Те славя, защото страшно и чудно съм направен; Чудни са Твоите дела, И душата ми добре знае това. Костникът ми не се укри от Тебе, Когато в тайна се работех, И в дълбочините на земята ми се даваше разнообразната ми форма. Твоите очи видяха необразуваното ми вещество; И в твоята книга бяха записани Всичките ми определени дни, Докато още не съществуваше ни един от тях. И колко скъпоценни за мене са тия Твои помисли, Боже! Колко голямо е числото им!" Псалми 139:13-17

♦♦♦♦♦♦♦

ЕДИН МИЛИОН МАЙМУНИ, чукайки на милион пишещи машини, за 1 милиард години не биха произвели нито една смислена страница.

♦♦♦♦♦♦♦

АЗ ОСТАНАХ ПОРАЗЕН ОТ ТОВА, което Бог е направил за мен чрез Исус Христос. Бог е дошъл на Земята да стане мой Спасител - да умре за моите грехове и да ми предложи спасение и вечен живот. И всичко това ми го дава даром и безплатно. При условие, да отида при Исус и да го приема за Бог и Спасител.

♦♦♦♦♦♦♦

"И ЕТО ВОЛЯТА НА ТОЗИ, Който Ме е пратил: от всичко, което Ми е дал, да не изгубя нищо, но да го възкреся в последния ден. Защото това е волята на Отца Ми: всеки, който види Сина и повярва в Него, да има вечен живот, и Аз да го възкреся в последния ден." Йоан 6:39,40

♦♦♦♦♦♦♦

ЕДИН ДЕН АЗ КОЛЕБЛИВО, но определено Го поканих Исус Христос в моя живот и му казах: Мили Исусе Христе, аз вярвам, че ти си Бог, Господ и мой личен Спасител. Вярвам, че ти взе моето място на кръста, бе бит заради мен, взе греховете ми и ми даде Твоята правда и чистота.

♦♦♦♦♦♦♦

"И СВИДЕТЕЛСТВОТО Е ТОВА, че Бог ни е дал вечен живот, и че тоя живот е в Сина Му. Който има Сина, има тоя живот; който няма Божия Син, няма тоя живот." 1Йоан 5:11,12

♦♦♦♦♦♦♦

НАЙ-ВАЖНОТО значително нещо в живота е да чувстваш реалността на Бога. В този живот не си ли открил Бога, ти си нещастник, за какво си живял и ти не знаеш! Колко са велики думите записани в Матей:

♦♦♦♦♦♦♦

"НО, КОГАТО МИСЛЕШЕ ТОВА, ето, ангел от Господа му се яви насъне и каза: Иосифе, сине Давидов, не бой се да вземеш жена си Мария; защото зачнатото в нея е от Светия Дух. Тя ще роди син, когото ще наречеш Исус; защото Той е Който ще спаси людете Си от греховете им. А всичко това стана за да се сбъдне реченото от Господа чрез пророка който казва: "Ето девицата ще зачне и ще роди син; И ще го нарекат Емануил" (което значи, Бог с нас)." Матей 1:20-23

♦♦♦♦♦♦♦

"АКО НЯКОГА ЧОВЕК Е БИЛ БОГ ИЛИ БОГ Е БИЛ ЧОВЕК, ИСУС БЕШЕ И ДВЕТЕ."

ЧОВЕКА КОЛКОТО И ДА УПОРСТВА, колкото и да бяга от Бога, да обръща погледа си и да не иска да се среща с Твореца Който го е създал, рано или късно, иска или не иска ще се срещне с Него. Това ще бъде последната му среща и последната покана на Бога към него, дали да повярва в Бога и да приеме живота, спасението, което му се дава даром и безплатно или да предпочете смъртта и да приеме дявола и един ден да загине в огненото езеро с него. Човека избира - вечен живот, който му се дава даром и безплатно с Бог Исус Христос или изгаряне в огъня с дявола.

♦♦♦♦♦♦♦

"ЗАЩОТО ПО БЛАГОДАТ СТЕ СПАСЕНИ ЧРЕЗ ВЯРА, и то не от сами вас; това е дар от Бога; не чрез дела, за да се не похвали никой."Ефесяни 2:8,9

♦♦♦♦♦♦♦

"КОЛКО МАЛКО ЗНАЕМ ЗА ТОВА, което сме! И колко малко за това, което бихме могли да бъдем!”

„ДОБРИТЕ стари времена – всички времена, които са стари, са добри”

„ВЪПРЕКИ че обичам моята страна, не обичам моите сънародници”

„КАКВО странно нещо е човекът! А колко по-странна е жената!”

„ВИНАГИ се смей, когато можеш. Евтино лекарство е”

„ЧОВЕК – наполовина прах, наполовина Бог.”

„ЛЮБОВНИЦАТА никога не може да ти бъде приятел. Докато се разбирате, сте любовници, а когато всичко свърши, сте всичко друго, но не и приятели”

„СМЪРТТА е нещо, което кара хората да плачат, но въпреки това, продължават да прекарват една трета от живота си в сън”

„ИМА НЕЩО езическо в мен, от което не мога да се отърся. Накратко, не отричам нищо, но се съмнявам във всичко”

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1082228
Постинги: 1121
Коментари: 19
Гласове: 717
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930