Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2018 07:54 - Когато нямаше македонци и турци
Автор: vigodakovski Категория: История   
Прочетен: 1909 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Годината е 1872. Мястото е Европа. Кой е живял тук?
Отговорът намерих в една антикварна книга, която купих в Берлин. 
-                           -
Книгата се казва Die Volker Europas или Народите на Европа

Защо книгата Народите на Европа е важна? 1. Издадена е 1872 г. в Хамбург - 2 издание  2. Изброени са всички народи в Европа 3. За българите има 6 стр., а още нямаме държава 4. За албанците има 2 стр. 5. Македонци НЯМА! 6. Турците се наричат османци 7. Българите живеят на част от географската област Македония!   Сега да питам, имат ли македонците такава книга? Трябва да ги спрем да крадат историята ни. Тази книга дарих на Националната библиотека в София и трябва да я пипаме с бели ръкавици.   Немците скоро няма да са умна нация. Разпродават такива ценни неща, за да си купят по-голям телевизор. История от 1900 г. намирам за 10 Евро. Ново издание от 2016 г. струва 30 Евро! Такива неща ме интересуват и предлагам да почнем да ги купуваме, така както сме купили на безценица архивите на османската империя. Аз редовно обикалям антиквариатите и свободните пазари. Децата на немците се наливат с алкохол в градския транспорт, чудят се къде да си направят пиърсинг, а група африканци се опитват да ми продадат наркотици на спирката на метрото посред бял ден. Колеги ми се оплакват, че има бум на престъпността, а колежка ми обяснява как като види група араби се опитва да изглежда смела! Интелектуалното им ниво скоро ще се срути. Тази система отива катастрофа съвсем скоро. Не и давам повече от 10 години. Ако си глупав и богат лесно губиш всичко. Ако си по-беден, но умен ще успееш да живееш щастливо.


Тагове:   България,   Европа,


Гласувай:
5



1. germantiger - А вие източно-ойропейските бок...
24.05.2018 11:19
А вие източно-ойропейските боклуци убивате демографски, културно и нравствено Германия заедно с ислам-лайната!

Германия след 1945 г. няма това е ментегермания

СВЕТА НЕ ЗАПОЧВА И НЕ СВЪРШВА С КОНСКАТА ОПАШКА
цитирай
2. vigodakovski - Що се нервиш толкова
24.05.2018 11:44
germantiger написа:
А вие източно-ойропейските боклуци убивате демографски, културно и нравствено Германия заедно с ислам-лайната!

Германия след 1945 г. няма това е ментегермания

СВЕТА НЕ ЗАПОЧВА И НЕ СВЪРШВА С КОНСКАТА ОПАШКА


За да провокирам твоята хиперреакция значи съм те нацелил точно. Давай по-спокойно :)
цитирай
3. germantiger - ...
24.05.2018 14:22
Не се нервя, просто казвам/пиша истината

Българи и всички вие източноевропейци:

- ИСТИНАТА е че ако вас ви убиват 26 години, то запада е убиван от над 50 години,
- истината е, че ако през вас преминават мигранти, то на запад те се настаняват и провеждат геноцид пъти повече
- истината е, че ако вашето Православие е ударено, то църквите на запада са атакувани десетилетия повече
- истината е източноевропейци и българи, че самите вие също убивате с емиграция запада
- истината е, че това което се случва с вас, става на запад по-жестоко, по-продължително и винаги повече
- истината е, че не вие, а запада е първата и окончателна жертва

Всъщност мразя - има нерви, да
цитирай
4. vigodakovski - Аз се изразявам доста по-меко от теб
24.05.2018 17:40
germantiger написа:
Не се нервя, просто казвам/пиша истината

Българи и всички вие източноевропейци:

- ИСТИНАТА е че ако вас ви убиват 26 години, то запада е убиван от над 50 години,
- истината е, че ако през вас преминават мигранти, то на запад те се настаняват и провеждат геноцид пъти повече
- истината е, че ако вашето Православие е ударено, то църквите на запада са атакувани десетилетия повече
- истината е източноевропейци и българи, че самите вие също убивате с емиграция запада
- истината е, че това което се случва с вас, става на запад по-жестоко, по-продължително и винаги повече
- истината е, че не вие, а запада е първата и окончателна жертва

Всъщност мразя - има нерви, да


Ако мразиш, значи си загубил наполовина войната. Вече не помня кой го е казал.
цитирай
5. danailvdimitrov - прав си всичко ценно трябва да се изкупува.
24.05.2018 20:16
Познанието е оръжие срещу злото.

Аз вече не търся толкова история колкото православна литература защото Божието слово сега за мен е най важно. Ние държим съкровищницата на света а другите се лутат като слепи.

Но въпреки това подкрепям начинанието ти , смятам че си на прав път.
цитирай
6. germantiger - финално
24.05.2018 22:51
Със сигурност ти си по-мъдър от мен, за мен мъдростта е непостижима

Убеден съм, че всеки мъж - от дете, през юноша, до мъж трябва да мрази както и да обича - това е човешко и необходимо

Причини да мразя част от българите имам основателни, почти фундаментални, макар лични:

- дядо ми е съден от Наордния "ви" съд

- прадядо ми е убит без съд и присъда с незнаен нейде гроб от кому онанистите

- името на германската ми рода е сменено от Gottlieb на Боголюбови, макар в превод да е "равнозначно"

- името на майка ми като бебе е сменено на славянски лад

итн итн

ти си изненадващо толерантен за българин към коментарите му - блг и лека вечер, както и успех в блога
цитирай
7. danailvdimitrov - Хората се "замерят с трупове" за кефа на сатаната.
25.05.2018 00:55
Комунисти срещу фашисти, ислямисти срещу християни, западни срещу източни и т.н и т.н

Кайн убил Авел!

Това е порочен кръг-колело което се движи от омразата като основно гориво. Затова трябва да притъпиш омразата за да просветлиш душата. Или поне да опиташ.

Затова сме християни за да запазим Божия образ в себе си (доколкото можем)

Кой кого убил и заклал, нас какво ни касае. Веригата стига до нас и ако ние я прекъснем-край! Спира порочния кръг!

И след Кайн се ражда Сит! Много е просто !
цитирай
8. vigodakovski - привърженик съм на меката сила
25.05.2018 02:14
germantiger написа:
Със сигурност ти си по-мъдър от мен, за мен мъдростта е непостижима

Убеден съм, че всеки мъж - от дете, през юноша, до мъж трябва да мрази както и да обича - това е човешко и необходимо

Причини да мразя част от българите имам основателни, почти фундаментални, макар лични:

- дядо ми е съден от Наордния "ви" съд

- прадядо ми е убит без съд и присъда с незнаен нейде гроб от кому онанистите

- името на германската ми рода е сменено от Gottlieb на Боголюбови, макар в превод да е "равнозначно"

- името на майка ми като бебе е сменено на славянски лад

итн итн

ти си изненадващо толерантен за българин към коментарите му - блг и лека вечер, както и успех в блога


Омразата заслепява, пропускаш възможности
цитирай
9. amiayalom - Старите навици умират трудно
27.05.2018 15:12
Този germantiger не се е променил за толкова време въобще. И по -зле става. Немски македонец. Ами, като се чустваш германец(немец) не говори с унтерменшените! Между другото, всички младежи, навсякъде по света се видиотяват. А и тези глупости за нордическата раса и интелект са за някаква приказка, а не за история. Ама то, на руснаци, на сърби, на италианци, на гърци, на немци( преди 1945, а и след това) историята им все е една такава измислена. И там спри да драматизираш , че ще се разрева за жестоката съдба на народа ти! Ако си умен си го наследил от българския род. Две години сред нордическите народи ме наведоха на мисълта, че идиотите нямат обособено географско място.
р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 134125
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031